טיפולי בטן/אנפוקו

underline-wave.png

אנפוקו - עיסוי בטן יפני ~~~ עיסוי בטן/רחם על פי ארוויגו

לשמחתי לאורך השנים הכנסתי לארגז הכלים שלי שתי שיטות חזקות ועוצמתיות שמתמקדות אמנם בבטן אך מצליחות להביא שינוי משמעותי בכל רובד בחיי ובגוף האנשים שמקבלים אותה.

האחת, אנפוקו היא אמנות ריפוי במגע יפנית מסורתית עתיקה ומופלאה ~~~ והשניה עיסוי בטן / רחם הוא טכניקת טיפול במגע עצמתית שד"ר רוזיטה ארוויגו פתחה תוך שילוב של ידע ריפוי עתיק, מדע מודרני ושנים של חקירה ועבודה מעשית לצד מרפאים מסורתיים מבליז. המגע בבטן הרגישה שלנו מייצר רובד טיפולי עמוק ועצמתי מאד ומאפשר להביא לריפוי שמגיע מהשורש ולא רק מטפל בסימפטומים הנגלים לעין.

הבטן שלנו היא מרכז הגוף שלנו, משם התחושה הראשונית למה שקורה סביבינו ובתוכנו מועבר אל המוח החושב, לא בכדי אומרים פרפרים בבטן, או אגרוף לבטן כדי לתאר תחושה אמוציונלית שאין לה תיאור דומה למה שמתרחש בהיגיון. 

דרך הבטן אנחנו חושבות, מרגישות ולעיתים גם פועלות. אנחנו מסתירות אותה, מכסות ושומרות מכל משמר אבל אם אנחנו קשובות לתחושות הבטן שלנו אנחנו גם פועלות מתוך אינטואיציה אמיתית. זהו מרכז רגשי מדהים שגם בשפה הרפואית מסכימים לקרוא לו "המוח השני" (ולרחם הלב השני שלנו). על ידי איזון פנימי של שתי המערכות הללו נוכל  להביא לידי שחרור חסימות פיזיות ורגשיות ולאפשר לנו לחיות את חיינו במקסימום רווחה ושמחה.

אמנויות המגע האלו עובדות על כל הגוף, תוך התמקדות באזור הבטן. על ידי שיפור הזרימה של 5 מערכות הזרימה של הגוף (עורקים, ורידים, עצבים, אנרגיה ולימפה) ניתן לטפל ולסייע במגוון סימפטומים ומחלות. מכאבי בטן למיניהם, פעילות מעיים שאינה תקינה ו/או מחלות מעיים כרוניות, כאבי מחזור על כל גווניהם, אתגרי פיריון, עייפות וחולשה פנימית, סטרס, שיפור התיאבון, הזיכרון והשינה, הביטחון העצמי ושקט נפשי. 
אלו טכניקות כל כך עדינות, אך כל כך עמוקות שמאפשרות למטופל/ת לא רק לפתוח ולשחרר כאבים ומחסומים שהצטברו והודחקו לאורך השנים אלא גם להכניס נשימה ואנרגיה מחודשת לגוף. הן מצליחות בצורה כל כך שקטה להזין ולהחיות מחדש את האיברים הפנימיים, לייצר תנועה וזרימה הרמונית, לרווח ולייצר מקום ומרחב נשימה, להשיל דפוסים לא נחוצים ולהפתח לרעיונות מרגשים.