דיקור וצמחי מרפא

underline-wave.png

מה זה דיקור?

הסינים זיהו 12 מסלולי אנרגיה בגוף האדם (מרידיאנים), והטיפול בדיקור מבוסס על איזון הזרימה של אנרגיית החיים (צ'י) באמצעות החדרת מחטים עדינות מאד בנקודות דיקור מוגדרות בעלות אפקט ריפוי ייחודי. ישנן בגוף מעל 300 נקודות דיקור לאורך כל הגוף כולל הראש והגפיים. בטיפול נבחר את הנקודות בהתאם לאבחנה במטרה לכוון את זרימת הצ'י כדי לעורר את תגובת הריפוי הרצויה ע"י החזרת האיזון הפיזי או הרגשי/נפשי.

המחטים עדינות ביותר ועצם החדרתן לגוף כמעט ואינה מורגשת. המחטים נשארות בגוף כ – 20/30 דקות בממוצע. זרימת האנרגיה ואיזונה ממשיכים גם לאחר הוצאת המחטים, ובכך מהווים תמיכה לתהליכים רפואיים והקלה בסימפטומים רבים עוד הרבה לאחר הטיפול.

במקביל ובהתאם הצורך, נוכל להתאים פורמולת צמחים ייחודית למטופל או פורמולת מדף שניתן לקנות בבית טבע אשר יוכלו לתת מענה יעיל נוסף למחלה/ בעיה.

המלצות נוספות אשר כמעט תמיד יתווספו לטיפול הן המלצות לתזונה נכונה, לתרגילי תנועה המותאמים למטופל, פעילות גופנית מומלצת, תרגילי נשימה ומציאת הזמן לעשייה של דברים הממלאים ועושים למטופל טוב. כל זאת על מנת לנהל אורח חיים בריא ושמח אשר יחזיר את השקט והאיזון לחייו של המטופל.

במה ניתן לטפל ע"י רפואה סינית?

רפואה סינית יעילה בטיפול במגוון בעיות כגון:

בעיות וכאבים אורתופדיים – שלד שריר, פריצות דיסק בגב תחתון, פריצות דיסק צוואריות, כאבי צוואר, סיאטיקה , כאבי רגליים, כאבי שכמות, כאב ודלקות בשורש כף היד, מרפק טניס, תסמונת התעלה הקרפלית, דורבן, כאבי ברכיים, כתף כואבת, כתף קפואה, נקעים חוזרים, נקע בקרסול ועוד…

כאבי ראש, בעיות עיכול – שלשולים, כאבי בטן, עצירות, מחלות מעיים כמו קרוהן וקוליטיס.

בעיות של מערכת הנשימה – התקררות, שפעת, שיעול, אסטמה, דלקות במע הנשימה, דלקת גרון, אלרגיה

בעיות גינקולוגיות – ווסת לא סדירה, מחזור מקדים, מחזור מאחר, כאבי מחזור, כאבי מחזור, בעיות פריון לשנים ולגברים.

מצבי רוח והפחתת סטרס נפשי, דיכאון וחרדה ועוד.

בעיות הורמונליות – תת/ עודף פעילות של בלוטת התריס.

בעיות שינה – קושי בהירדמות, התעוררויות באמצע הלילה וקושי בחזרה לישון

underline-wave.png

בקליניקה שלי אני מתמחה ב:

רפואת נשים – היריון ולידה, אתגרי פוריות, כאבי מחזור ומחזור לא סדיר, מחזור מקדים או מאחר, תופעות גיל המעבר, פיברומיאלגיה, דיכאון וחרדה בהקשרים שונים של מעגל החיים.

ילדים – חיזוק מערכת החיסון, בעיות נשימה ועיכול, מחלות חום, דלקות אוזניים, בעיות שינה, בעיות רגשיות.

טראומה – הבנה, ריפוי, שחרור והיכולת לחיות עם טראומות של הגוף ושל הנפש.